Redactare lucrari de licenta | Redactare lucrari de disertatie | Redactare la comanda |
Biblioteca
Servicii
Producatori:
Curs valutar:
1 EUR = 4.7790 RON
1 USD = 4.3101 RON
Publicitate:
Plata online

Titluri Marketing | Lucrari de licenta Marketing | Lucrari de disertatie Marketing |

Exemple de titluri: lucrări de licență marketing, lucrări de disertație marketing, proiecte de diplomă marketing, lucrări de licență gratis marketing, exemple de lucrări de licență marketing, redactare lucrări marketing, redactare la comandă lucrări pentru marketing, bibliografie marketing, referate marketing, suporturi de curs marketing, lucrări neplagiate.

studentoffice.ro Sursa ta de documentare pentru realizarea unei lucrări de absolvire originale!

studentoffice.ro Inspiraţie pentru succes! 



1. Strategii de selectare a pieţei externe
2. Distribuţia produselor Coca-Cola
3. Analiza activităţii de distribuţie (logistică economică) la nivelul S.C. ”CHEMO COMERT” S.R.L.
4. Strategii de promovare a imaginii firmei SC Continental Automotive Systems SA pe piaţa românească
5. Influenţa copilului în comportamentul de cumpărare al familiei
6. Studiu privind îmbunătăţirea reţelei de distribuţie la SC ROMCAR SRL
7. Adaptarea strategiilor de marketing în funcţie de zona turistică de provenienţă şi sezon
8. Strategii de fundamentare a preţului noilor produse pe piaţa concurenţială
9. Studiu privind particularităţile marketingului mix în industria hotelieră (pe exemplul Complexului hotelier „Moldova” Iaşi)
10. Promovarea vânzărilor la firma: Compania Industrială Griviţa SA
11. Strategii asociate mixului de marketing internaţional. Studiu de caz: S.C. Italcars S.R.L.
12. Creativitatea în publicitate
13. Tactică şi strategie în domeniul consultanţei pe proiecte de finanţare
14. Aportul promovării la succesul strategiei de piaţă pe exemplul companiei DHL International România
15. Stategia de marketing online
16. Strategii de distribuţie a produselor de folosinţă îndelungată (Flanco)
17. Mixul de marketing la Avon Cosmetics România SRL
18. Argumentaţie şi persuasiune în negocierea contractelor de service auto
19. Strategiile concurenţiale aplicate pe piaţa automobilelor din România
20.
21. Studiu de marketing pentru scule electrice Bosch
22. Abordarea în optica de marketing a serviciilor de agrement oferite de un parc de distracţii
23. Publicitatea şi rolul acesteia în creşterea vânzărilor la S.C. AUTOMOBILE DACIA S.A.
24. Politica de distributie si promovare a automobilelor Toyota pe piata din Romania
25. Organizarea activitatii de marketing la SC ARTIC SA
26. Studiu privind impactul cultural al gesturilor induse de campaniile de publicitate
27. Marketingul educational sprijinit prin site - urile web
28. Aplicatii ale strategiilor de marketing in serviciile de transport aerian
29. Produse şi servicii moderne dezvoltate în internet marketing
30. Studiu de caz privind planul general de marketing
31. Analiza cererii si comportamentul consumatorului
32. Analiza mixului de marketing in McDonalds
33. Analiza activităţii de promovare a produselor în vederea stimulării vânzărilor la S.C. Novatex S.A. Piteşti
34. Analiza calităţii şi fiabilităţii produselor, elemente esenţiale în creşterea vânzărilor la S.C. Arpo S.A.
35. Analiza globalizării pieţei de automobile, studiu de caz Dacia Renault, Model Logan
36. Analiza mediului de marketing la SC LISA DRAEXLMAIER SRL
37. Analiza politicii comunicationale la METRO CASH CARRY
38. Analiza politicii de distributie la SC ALTEX IMPEX SRL
39. Analiza sistemului promovării vânzărilor de produse la SC ADESGO SA Bucureşti
40. Căi de promovare în consum a produselor European Drinks pe piaţa piteşteană
41. Cercetarea imaginii firmei - demers al fundamentării politicii de marketing
42. Cererea şi oferta de autoturisme marca Dacia din România
43. Ciclul de viaţă şi promovarea produselor
44. Conţinutul politicii de marketing la OMNIASIG ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
45. Strategia de marketing în cadrul unei societăţi comerciale
46. Crearea, comunicarea și furnizarea valorii către client la SC Mistic Paticom SRL
47. Elaborarea strategiilor de marketing la ING Nederlanden
48. Folosirea marketingului pentru a înţelege, a crea, a comunica şi a furniza valoare clientului
49. Influențe culturale asupra comportamentului consumatorilor
50. Perfecționarea activității de marketing la Raiffeisen Bank

Filtre de cautare:
Producator
Nu exista produse care sa indeplineasca criteriile de cautare.
Cosul meu:
Contul meu:
Gaseste-ne pe FACEBOOK
Info & Comenzi:
StudentOffice - Contact
Yahoo! Messenger:
Email:
Promotii:
Cele mai accesate: