Redactare lucrari de licenta | Redactare lucrari de disertatie | Redactare la comanda |
Contact
Redactare la comanda
Intrebari frecvente
Anunturi
Biblioteca
Blog
Servicii
Producatori:
Curs valutar:
1 EUR = 4.8730 RON
1 USD = 4.1185 RON
Publicitate:
Plata online

Studiu asupra copilului preșcolar și școlarului mic privind dinamica transformărilor cognitive

Pret:
5,00 EURO
Cum obtin fisierul?
Comandati produsul iar la confirmarea platii, fisierul va fi disponibil pentru descarcare.
Tel.: 0732889910
Pret detaliat: 5,00 EURO - pretul include TVA
Pentru achizitionarea acestui produs primiti 1.00 puncte bonus     Detalii puncte bonus
Studiu asupra copilului preșcolar și școlarului mic privind dinamica transformărilor cognitive  
Cod: 38219
Categoria: Psihologie
Subcategoria: Lucrari de licenta Psihologie | Lucrari neplagiate Psihologie |
Tip document: Lucrare de licenta
Nr. pagini: 86
Dimensiune fisier: 150 Kb
Data adaugarii: 10/04/2020
Extensie document: rar
Pentru a descarca fisierul atasat acestui produs va rugam sa apasati butonul "Cumpar".
La achitarea comenzii un link de descarcare va fi disponibil.

Adauga in cos:

Studiu asupra copilului preșcolar și școlarului mic privind dinamica transformărilor cognitive
5,00 EUR

Pentru acest produs, plata se poate efectua si prin SMS

Pentru a achita prin SMS, va rugam adaugati un singur produs in cos, apoi finalizati comanda.
Va multumim!
Pret prin SMS: 5 euro
Plata prin SMS

Descriere produs:

Studiu asupra copilului prescolar si scolarului mic privind dinamica transformarilor cognitive

La vârsta preşcolarităţii jocul are o dublă semnificaţie: pe de o parte, el este cadrul în care se manifestă, se exteriorizează întreaga viaţă psihologică a copilului, iar în joc copilul exprimându-şi cunoştinţele, emoţiile, satisfăcându-ţi dorinţele şi eliberându-se, descărcându-se tensional. Pe de altă parte, jocul constituie principalul instrument de formare şi dezvoltare a capacităţilor psihice ale copilului, nici una dintre funcţiile şi însuşirile lui psihice neputând fi concepute şi imaginate în afara jocului.
Jocul satisface în cel mai înalt grad nevoia de mişcare şi de acţiune a copilului nu doar universul activităţii, ci şi universul extrem de variat al relaţiilor interumane, oferind prilejul de a pătrunde în intimitatea acestora şi dezvoltând dorinţa copilului de a se comporta ca adulţii; el dă posibilitatea preşcolarului de a-şi apropia realitatea înconjurătoare, de a-şi însuşi funcţia socială a obiectelor, de a se familiariza cu semnificaţia socioumană a activităţii adulţilor, de a cunoaşte şi stăpâni lumea ambientală; în sfârşit, jocul formează, dezvoltă şi restructurează întreaga viaţă psihică a copilului. Jucându-se cu obiectele copiii îşi dezvoltă percepţiile de formă, mărime, culoare, greutate; îşi formează capacitatea de observare. Fiind nevoit să construiască o casă, copiii îşi elaborează mai întâi, pe plan mintal, imaginea casei şi abia mai apoi trec la executarea ei, dezvoltându-şi astfel reprezentările.

Cuprins

MOTIVAŢIE

CAP.I Caracterizarea psihologică a stadiilor dezvoltării ontogenetice la preşcolar şi şcolarul mic
I.1. Conceptul de profil psihologic
I.2.Profilul psihologic al vîrstei preşcolare (3-7 ani)
I.3.Profilul psihologic al vîrstei şcolare mici (7-11 ani)

CAP.II. Creşterea şi dezvoltarea psihică a copilului preşcolar
II.1. Substadiile preşcolarităţii (mic, mijlociu, mare)
II.2. Coordonate ale dezvoltării psihice: motricitatea, senzorialitatea, intelectul, afectivitatea, activitatea voluntară
II.3. Forme de activitate ale preşcolarului: jocul, învăţarea, creaţia
II.4. Personalitatea preşcolarului

CAP.III. Creştere şi dezvoltarea şcolarului mic (6/7 ani -10/11 ani)
III.1. Caracteristicile biofizice ale creşterii şi adaptarea la viaţa şi activitatea de şcolar
III.2. Dinamica transformărilor cognitive la vîrsta şcolară mică
III.2.1.Dezvoltarea proceselor şi a reprezentărilor senzoriale
III.2.2.Dezvoltarea găndirii şi a limbajului
III.2.3.Dezvoltarea funcţiilor mnezică şi imaginativ-creativă
III.3. Caracteristici ale formării deprinderilor, priceperilor şi aptitudinilor
III.4. Voinţa, atenţia, afectivitatea
III.5. Personalitatea şcolarului mic

CAP.IV. Particularităţi de învăţare ale copilului de vîrstă şcolară mică
IV.1. Continuitatea între grădiniţă şi şcoală – premisă a succesului şcolar
IV.2. Alfabetizarea copiilor în clasa I
IV.3. Stadiile proceselor de învăţare pe parcursul micii şcolarităţi

CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE

Comentarii:

Cosul meu:
Contul meu:
Gaseste-ne pe FACEBOOK
Info & Comenzi:
StudentOffice - Contact
Yahoo! Messenger:
Email:
Ultimele oferte vizitate:
Promotii:
Cele mai accesate: