Redactare lucrari de licenta | Redactare lucrari de disertatie | Redactare la comanda |
Contact
Redactare la comanda
Intrebari frecvente
Anunturi
Biblioteca
Blog
Servicii
Producatori:
Curs valutar:
1 EUR = 4.8357 RON
1 USD = 4.1087 RON
Publicitate:
Plata online

Influența socială a televiziunii asupra maselor

Pret:
5,00 EURO
Cum obtin fisierul?
Comandati produsul iar la confirmarea platii, fisierul va fi disponibil pentru descarcare.
Tel.: 0732889910
Pret detaliat: 5,00 EURO - pretul include TVA
Pentru achizitionarea acestui produs primiti 1.00 puncte bonus     Detalii puncte bonus
Influența socială a televiziunii asupra maselor  
Cod: 38220
Categoria: Psihologie
Subcategoria: Lucrari de licenta Psihologie | Lucrari neplagiate Psihologie |
Tip document: Lucrare de licenta
Nr. pagini: 60
Dimensiune fisier: 155 Kb
Data adaugarii: 10/04/2020
Extensie document: rar
Pentru a descarca fisierul atasat acestui produs va rugam sa apasati butonul "Cumpar".
La achitarea comenzii un link de descarcare va fi disponibil.

Adauga in cos:

Influența socială a televiziunii asupra maselor
5,00 EUR

Pentru acest produs, plata se poate efectua si prin SMS

Pentru a achita prin SMS, va rugam adaugati un singur produs in cos, apoi finalizati comanda.
Va multumim!
Pret prin SMS: 5 euro
Plata prin SMS

Descriere produs:

Influenta sociala a televiziunii asupra maselor

Din punct de vedere economic, televiziunea transformă investiţiile pentru programe în venituri obţinute de la publicul lor. În acest proces sunt implicate şi alte instituţii sau structuri care asigură crearea şi transferul de producţii audio-vizuale (producătorii, distribuitorii şi alte posturi TV), precum şi finanţarea sistemului (agenţiile de publicitate, regiile care vând spaţiul publicitar şi institutele de cercetări şi de sondare a opiniei publice, care măsoară audienţele).
O tipologie a posturilor de televiziune după statutul şi apartenenţa lor face distincţia între posturile guvernamentale (sau oficioase), cele publice (sau statale) şi posturile private (comerciale). Această distincţie se află în strânsă legătură cu resursele de finanţare. Televiziunile publice sunt finanţate de la buget şi, în unele ţări din Europa, parţial şi din publicitate. Cele guvernamentale, specifice regimurilor totalitare sau monopartite, sunt plătite de comanditar care, câteodată, este tot statul. Televiziunile private pot fi clasice, finanţate din publicitate, sau posturi cu taxă, adică vând un serviciu pentru care percep o taxă (Bucheru, pag 131-136).
O altă diferenţiere are în vedere profilul tematic (Bucheru, pag. 137-138). Astfel, există posturi generaliste, care cuprind în program toate tipurile de emisiuni, cum sunt televiziunile publice, există posturi semiprofilate, cu o ofertă pe două sau trei coordonate (de exemplu, canalele de film şi ştiri), şi posturi profilate, cu ofertă unică (Eurosport – sport, MTV şi MCM – muzică ,CNN şi Euronews – ştiri, Cartoon Network – desene animate, TNT şi HBO – film).
 

Cuprins


INTRODUCERE ... 4
TELEVIZIUNE ŞI CULTURĂ MEDIATICĂ ... 6
Televiziune ... 6
Cultura mediatică ... 11
Televiziune şi cultură mediatică ... 15
RECEPTARE ŞI INFLUENŢĂ ... 23
Receptarea ... 27
Influenţă ... 28
PRO TV – TE UIŢI ŞI CÂŞTIGI! ... 33
Context mediatic intern ... 35
Context mediatic extern ... 36
Context economic intern ... 38
ANALIZA VIDEOCLIPURILOR PROMOŢIONALE ... 48
Campania „Votezi şi câştigi!“ ... 51
Campania „Cartea poştală a Revelionului“ ... 55
Campania „Operaţiunea PRO NATO“ ... 56
Campania „Un american la Bucureşti“ ... 60
CONCLUZII ... 72
BIBLIOGRAFIE ... 76
ANEXE ... 78

Comentarii:

Cosul meu:
Contul meu:
Gaseste-ne pe FACEBOOK
Info & Comenzi:
StudentOffice - Contact
Yahoo! Messenger:
Email:
Ultimele oferte vizitate:
Promotii:
Cele mai accesate: