![]() |
Biblioteca
Servicii
Producatori:
Curs valutar:
1 EUR = 4.7791 RON
1 USD = 4.2931 RON Publicitate:
![]() |
Agentii de presa - Rompres
Pret detaliat:
55,00
EURO
- pretul include TVA
Descriere produs:
CUPRINS
A. Originea agentiei de presa ..... pag. 7
B. Istoricul agentiilor române de presa.....pag. 9-16
1. Agentia Telegrafica Româna-Roumagence.....pag. 9
2. Agentia de presa- Radar.....pag. 10
3. Agentia de presa-Agerpres.....pag. 12
4. Alte agentii de presa.....pag. 16
C. Tipologia agentiilor de presa.....pag. 18
A. Desfasurarea activitatii în agentiile de presa.....pag. 21-27
1. Proceduri de organizare si functionare în agentiile de presa.....pag. 22
2. Accesul în agentiile de presa.....pag. 24
3. Rolul jurnalistului de agentie.....pag. 25
4. Presiuni si constrângeri ale unei agentii.....pag. 27
5. Clientii agentiei de presa si rolul acestora în procesul de finantare.....pag. 29
A Stirea de agentie.....pag. 30-41
1. Definitii si caracteristici ale stirii de agentie.....pag. 30
2. Atribuirea informatiei.....pag. 32
3. Lead-ul si sublead-ul.....pag. 33
4. Redactarea stirilor de agentie.....pag. 34
5. Ierarhizarea stirilor de agentie.....pag. 35
6. Standardizarea productiei de stiri.....pag. 35
7. Calitatile stirii de agentie.....pag. 36
8. Tipuri de stiri de agentie.....pag. 37
A. Agentia de presa - ROMPRES.....pag 42-61
1. Sediul Rompres.....pag 46
2. Statut.....pag 46
3. Sloganul si valorile agentiei de presa Rompres.....pag 46
4. Organizarea ROMPRES.....pag 46
5. Conducerea agentiei ROMPRES.....pag 48
6. Acoperire teritoriala.....pag 48
7. Relatiile agentiei cu mediul si tehnologia.....pag 48
8. Serviciile Rompres.....pag 49
9. Angajatii Rompres.....pag 55
10. Abonatii agentiei.....pag 58
11. Colaboratorii Rompres.....pag 59
12. Atributiile Agentiei Nationale de Presa Rompres.....pag 59
Stirea de agentie la Rompres.....pag 62
CONCLUZII.....pag 69
BIBLIOGRAFIE.....pag 72
ANEXE.....pag 73
BIBLIOGRAFIE BERTRAND, CLAUDE-JEAN, „O introducere in presa scrisa si vorbita", Ed. Polirom, Iasi, 2001 COMAN, MIHAI, „Manualul de jurnalism", volumul I, editia a II-a, Ed. Polirom, Iasi, 2001 GADLARD, PHELIPPE, „Tehnica jurnalistului", Ed. Stiintifica, Bucuresti, 2000 IONESCU CARMEN, " Agentii de presa din România-1889-1999", Ed. Tritonic, Bucuresti, 2001 NICHITELEA, PAMFIL, " Agentii de presa", Ed. Arvin press, Bucuresti, 2002 POPESCU, CRISTIAN FLORIN , "Jntroducere în ziaristica de agentie", Ed. Universitatii Bucuresti, 1992 POPESCU, CRISTIAN FLORIN, "Practica jurnalistului de informare-principii, reguli, provocari", Ed. Universitatii „Lucian Blaga", Sibiu, 2000 SAVULESCU-MATEL AURA, "Sistemul mass-media", Ed. Independenta Economica, 2001 UDROIU, NEAGU, „Cavaleri ai Ordinului Gutenberg", Ed. Semne, Bucuresti, 2001 VRANCEANU, FLORICA, „Un secol de agentii de presa românesti (1889-1989)", Ed. Paralela 45, Bucuresti, 2000 MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI, PARTEA 1, Nr. 34/22.1.2003 - LEGE privind organizarea si fiinctionarea Agentiei Nationale de Presa ROMPRES RAPORT DE ACTIVITATEA AL ROMPRES PE 2005 BULETIN ROMPRES, Stiri interne, 11 martie 2006 BULETIN ROMPRES, Stiri interne, 15 martie 2006 BULETIN ROMPRES, Stiri interne, 21 martie 2006 BULETIN ROMPRES, Stiri interne, 24 martie 2006 www.rompres.ro
Produse similare:Comentarii:
+ Adauga un comentariu pe marginea acestui produs...
|
Cosul meu:
Contul meu:
Gaseste-ne pe FACEBOOK
Info & Comenzi:
![]() Yahoo! Messenger:
Email:
Ultimele oferte vizitate:
Agentii de presa - Rompres
Promotii:
Cele mai accesate:
|